You might also like More from author

47 Comments

  1. totomix says

    HI dude, can i post articles to your blog ? Let me know if you are interested

    1. Cah QeeNee says

      Sorry friend, I can not answer now. I think once your bid

  2. Retta Kubesh says

    Heya¡­my very first comment on your site. ,I have been reading your blog for a while and thought I would completely pop in and drop a friendly note. . It is great stuff indeed. I also wanted to ask..is there a way to subscribe to your site via email?

    1. Cah QeeNee says

      Sorry, too long to wait
      You now have my permission to write an article on Cahborneo.Com but with a requirement for good purposes and does not endanger the existence of this blog (I think). If it was in the mosque, I reserve the right to delete articles and your account anytime without notice.
      Please respect me.

      Please register

      And if you want to subscribe please enter your email detelah read the article. subscription form there

  3. Rudy Matras says

    Spitze Design hat dieser Blog. Woher hast du die Vorlage ? War bestimmt sehr teuer.

  4. Franklin Roskelley says

    Heya¡­my very first comment on your site. ,I have been reading your blog for a while and thought I would completely pop in and drop a friendly note. . It is great stuff indeed. I also wanted to ask..is there a way to subscribe to your site via email?

    1. Cah QeeNee says

      Please enter your email to subscribe in the subscription box

  5. buy digital cameras says

    I’m not an expert on this theme, but once reading through your posting, my understanding has superior considerably. Please let me to getting your rss feed to remain in contact with any future updates. Wholesome job and will pass onto my friends and my site audience.

  6. Suchmaschinenoptimierung says

    I found your site in Google few moments ago, and luckily, this is it I was looking for the last hours, thanks

  7. Legit Online Jobs says

    This is a good blog. Keep up all the work. I too love to blog. This is great everyone sharing opinions 🙂

  8. Sharee Marbury says

    What a blogpost!! Very informative and easy to understand. Looking for more such comments!! Do you have a twitter or a facebook?
    I recommended it on digg. The only thing that it’s missing is a bit of speed, the pictures are appearing slowly. Anyway thank you for this information.

    1. Cah QeeNee says

      You can find me on facebook and twitter as Cah QeeNee

  9. Tanna Lego says

    Great info comes from the great writer .. I hope you like my compliment .. thanks for giving me great info 🙂

  10. Lynelle Schoepfer says

    Good info comes from the great writer .. I hope you like my compliment .. thanks for giving me great info 🙂

  11. Scott Sthill says

    Like this very much ! Two thumbs up for you !

  12. online pc games says

    Excellent blog! I truly love how it is easy on my eyes as well as the information are well written. I am wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your rss feed which really should do the trick! Have a nice day!

    1. Cah QeeNee says

      Please enter your email address to subscribe. now available

  13. Carolyne Wommack says

    Hey, this is my first comment on ur site. I’ve been reading it for a while in my RSS reader but haven’t commented before. 🙂 Anyways, thanks for the post.

    1. Cah QeeNee says

      Thank you for giving comments and subscribe to the RSS on this blog

  14. workout plans says

    Thanks for making the effort to make clear the terminlogy in this page to the beginners!

  15. Hosea Walls says

    Hello there. I was just about to give up my searches and I came across this superb web site and what the owner has done has been the turning point of my life. You are a great person that deserves numerous thanks.

  16. Glenn Ohlrich says

    25. Your article is magnanimous my husband loves it. I would like to let you know that I always maintain track on your weblog. In reality, I recommend it to my sister and brother in law.

  17. Man Carle says

    Hello, I am new here in blogging site. And along my research I stumble inside your blog. I actually like your write-up, sounds interesting to me and that i decided to try this at home.

  18. Wilbur Vandawalker says

    Great day, As I was looking over the web, I discovered this, your blog site. In fact most of the individuals comments are relevant and, you’re brilliant in making write ups.

  19. Mursalin, says

    Salam kenal bro, saya Mursalin saya mau bertanya
    1. Apakah dengan Kartu ATM/Debit BNI dapat di gunakan untuk verifikasi Paypal pada tahun sekarang ini, kalau bisa tolong di jelaskan bagaimana caranya Bro. Terimaksih/

    1. Cah Qeenee says

      Salam kenal juga gan..
      Dahulu memang bisa gan verifikasi paypal menggunakan akun bank Indonesia bahkan saya dulu hanya pakai email. Tapi sekarang sudah tidak bisa lagi. Agan harus pakai kartu kredit.

      Nha kalau ingin dapat kartu kredit gratis, silahkan coba daftar di sini Payoneer.com. Siapa tau agan beruntung bisa dapet kartu kredit gratis.

  20. hasan says

    bos punya saya debit visa mandiri kok gak bisa

    1. Cah Qeenee says

      Cara ini sudah kadaluarsa gan.. sudah gak bisa lagi dipakai sejak 2012 lalu..
      Sekarang paypal hanya bisa diverifikasi pakai kartu kredit.

  21. jack devilz says

    Gan. Pakai rekening bank bisa/ gak saya cuma punya rekening BRI dan BPD..

    1. Cah Qeenee says

      Gak bisa gan.. sekarang harus pakai kartu kredit untuk verifikasi paypal.. kalau gak punya kartu kredit saya sarankan agan bikin paypal lainnya yaitu payza .. verifikasinya hanya pakai KTP

      1. refand says

        Salam hormat pak,apakah bisa,
        Visa bank BTN sekarang ini untuk verifikasi paypal ????

        1. Cah Qeenee says

          Sudah gak bisa gan… sekarang verifikasi paypal harus pake kartu kredit..
          Solusinya bikin aja paypal alternatif yaitu payza.. verifikasinya bisa pake KTP

  22. agung kurnia says

    kebetulan nih lagi cari tau soal verifikasi paypal. Nice infonya. Terimakasih

  23. bercula says

    Apakah payza bisa verifikasi paypal?,,,di balas ya gan ini pnting bagi saya.

    1. Cah Qeenee says

      Ya gak bisa gan.. paypal hanya bisa diverifikasi pakai kartu kredit saat ini.. ntah nanti 😀

      1. bercula says

        Klau atm BRI yg berlogo mastercard , apa bisa buat verifikasi paypal?

        1. Cah Qeenee says

          Juga gak bisa gan .. paypal sudah gak bisa lagi diverifikasi pakai bank lokal biarpun ada logo mastercardnya..
          cara lain yang mungkin agan bisa lakukan yaitu verifikasi pakai mastercard Payoneer.. Jadi silahkan daftar payoneer dan dapatkan kartu kreditnya gan

  24. Abu azma says

    Mohon info mas. Apa benar skarang payoner sudah tidak bisa untk verifikasi paypal?

    1. Cah Qeenee says

      Masak iya sih gan? Baru dengar saia. Biasanya kartu kredit yang gak bisa dipakai itu karena saldo dalam kartu kreditnya tidak mencukupi untuk verifikasi paypal sehingga ada yang mengatakan payoneer sudah gak bisa buat verifikasi.
      Btw, untuk kepastiannya saya kurang tau gan..

      1. abu azma says

        sepertinya perlu dibuktikan ini mas, coba kapan kapan saya bikin payner trus dai isi saldo untuk verifi payapal

        1. Cah Qeenee says

          Silahkan mas.. nanti hasilnya silahkan di share disini ya.. 🙂

    1. Cah Qeenee says

      Benar sekali gan, VCC sangat reentan dengan limit bahkan tidak diterima.
      Btw, makasih infonya akan saya sebarkan disini 🙂

  25. peluang usaha says

    maksih info nya mas saya sudah coba ….

  26. Asnawi ST says

    Cuma mau ngasih tambahan gan, untuk yang gak punya kartu kredit atau gak berani pakai VCC untuk verifikasi Paypalnya, sekarang ada kartu debit MyChoice yang bisa dipakai untuk verifikasi Paypal. Kelebihannya verifikasi instan dan kl kena limit access paypal minta lembar tagihan kartu kredit maka kita bisa kirimkan lembar daftar transaksi yang bisa didownload di account area kartu mychoice.

  27. Solih Rubiyanto says

    cara verifikasi paypal pake mandiri debit gimana ya mas?

    1. Cah Qeenee says

      Saat ini masih belum bisa.. yang bisa hanya kartu debit permata bank..silahkan baca dihalaman ini kalau mau mengaktifkan paypal via bank permata

Leave A Reply

Your email address will not be published.